0

قیمت روز لاستیک خودرو در فروشگاه همپا

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | دوشنبه 7 تير 1400 در ساعت 15 : 56 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

لاستیک از اجزای مهم در خودرو ها به شمار می رود. لاستیک ها تنوع بالایی دارند و به طور کلی در انواع بادی و غیر بادی تقسیم بندی می شوند که نوع لاستیک خودرو ها بادی می باشد. تایر قطعه ای حلقه ای شکل می باشد که در قسمت دور چرخ قرار می گیرد. برخی از افراد اهمیت لازم را به تایر های خودرو نمی دهد و در انتخاب آن دقت لازم را نمی کنند اما باید دقت داشته باید که این جزء از مهم ترین اجزا در خودرو بوده و امنیت خودرو را ایجاد می کند. قیمت روز لاستیک خودرو در برند های مختلف، به شکل متفاوتی در نظر گرفته شده است و برای اطلاع از قیمت روز لاستیک خودرو از سایت هم پا اطلاعات را به دست آورید.

تایر های دوچرخه  موتورسیکلت و خودرو از نوع بادی هستند که به همین جهت خاصیت ضربه گیری دارند و در محیط های مختلف می توان از آن ها استفاده کرد.میزان تنظیم باد تایر بسیار مهم است و باید به میزان لازم انجام گیرد زیرا اگر باد تایر کم باشد موجب پنچری و عملکرد نامناسب خودرو خواهد بود و اگر باد لاستیک بیش از حد باشد موجب می شود که در زمان حرکت ، خودرو از مسیر منحرف شود.

قیمت روز لاستیک خودرو در فروشگاه بزرگ همپا ارائه می شود و شما برای کسب اطلاعات لازم از طریق سایت می توانید این اطلاعات را به دست آورید.

قیمت روز لاستیک خودرو در فروشگاه همپا

فروش تایر ها با قیمت روز لاستیک خودرو مناسب

تایر ها با قیمت های مختلف به فروش می رسند و این با توجه به مواردی همچون وارداتی بودن یا نبودن، واسطه ها، برند، نوع تایر و.... تعیین می گردد بنابراین تامین کنندگانی که می توانند بدون واسطه فروش لاستیک ها را انجام دهند گزینه ی مناسبی برای خودرو می باشند. برای خرید اگر به دنبال تایر مناسبی می باشید با تنوع بسیار گیج کننده ای روبرو خواهید بود که شامل انواع برند ها و انواع تایر می باشد که انتخاب لاستیک مناسب از میان این لاستیک ها کار دشواری است و نیاز به اطلاعات کاملی درباره ی آن است. بنابراین می توانید با کارشناسان بخش فروش ما تماس بگیرید و اطلاعات لازم را برای خرید محصولات مورد نظرتان به دست اورید.

تایر از اجزای مختلفی تهیه می شود که حلقه ی آن متشکل از حلقه های کابل فولادی است تا مقاومت لازم را در برابر وزن داشته باشد. روکش لاستیکی بر روی حلقه های فولادی قرار می گیرد. بدنه ی تایر از لایه های مختلف و مواد مختلفی تشکیل شده است و هر چه این لایه ها کارامد تر باشد و از مواد اولیه ی مرغوب برای ساخت آن ها استفاده شده باشد ، قیمت لاستیک نیز بالاتر خواهد رفت. لاستیک های رادیال رشته های پلی استر موجود در تایر ها به صورت عمودی تا قسمت آج می باشند اما در انواع قدیمی این دشته ها به صورت مورب به آج منتهی می شوند. تایر باید استحکام خوبی داشته باشد و باید توجه داشته باشید که این لایه های تایر بید به هم پیوسته و چسبیده شوند تا بتوانند باد را در خود نگه دارند. در واقع هرچه لایه ها بیشتر شود مقاومت لاستیک نیز بالا خواهد رفت به طوری که لاستیک های بزرگ برای سایر وسایل نقلیه دارای لایه های بسیار زیادی هستند.

لاستیک های رادیال دارای کمربند هایی از جنس فولاد می باشند که نوع جدید از تایر ها هستند و بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. در واقع وجود این کمربند های فولادی باعث می شود در مقابل پنجری ، تایر مقاومت لازم را داشته باشد. در شرکت های مختلف تایر ها با لایه های اضافی نیز ساخته می شوند که موجب تفاوت میان محصولاتشان شده و همچنین در بحث قیمت روز لاستیک خودرو نیز تاثیر می گذارد.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()

با درود و احترام آدرس سایت تغییر پیدا کرده

لطفا برای اطلاع از قیمت ها و تخفیفات به

آدرس https://hampalastik.com/ مراجعه کنین.