0

انواع لاستیک از نظر ساختار

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | دوشنبه 7 تير 1400 در ساعت 15 : 48 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

انواع لاستیک از نظر ساختار را در این بخش بررسی کرده ایم. در ادامه مقالات همپا با ما همراه باشید.

لاستیک های خودرو در انواع قدیمی

در انواع قدیمی تایر ها ، لاستیک های نخی نام داشتند و این نام گذاری به دلیل استفاده از نخ ابریشم در پوشش آن بود. این تایر ها امرزه نیز توسط برخی از افراد با کیفیت شمرده شده و استفاده می گردد. با پیشرفت در بخش تولید لاستیک، امروزه لاستیک ها به شکل مقاومتری به تولید رسیده اند. برای خرید از سایت هم پا محصول مورد نظرتان را سفارش دهید تا در زمان کوتاه به دست شما برسد.

انواع لاستیک از نظر ساختار

لاستیک های جدید یا سیمی

لاستیک های جدید که در انواع سیمی می باشند با نام رادیال نیز شناخته می شوند. سطح این لاستیک ها پوشیده شده از سیم بوده و زمانی که با خودرو در سرعت های بالا حرکت شود، لاستیک مقاومت لازم را برای تحمل فشار خواهد داشت.

اهمیت نگهداری لاستیک ها

لاستیک ها پس از آن که به درستی تهیه شدند باید به درستی نیز نگهداری شوند تا طول عمر آن ها افزایش پیدا کند. باد تایر یکی از مواردی است که باید به آن حتما دقت نمایید در واقع زیاد بودن بیش از حد و یا کم باد بودن می تواند هر دو مشکلات زیادی را برای خودرو ایجاد کند و باعث به خطر انداختن جان سرنشینان خواهد شد، زمانی که تایر کم باد باشد ممکن است از مسیر منحرف شود و تایر نیز آسیب می بیند ، در صورت پر باد بودن بیش از حد تایر نیز سطح برخورد تایر با زمین کم بوده و باعث انحراف در مسیر به خصوص پیچ ها خواهد شد بنابراین باید به آن توجه کنید. هم پا انواع تایر های داخلی و خارجی را در برند های مطرح جهانی به شما عرضه می کند.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()

با درود و احترام آدرس سایت تغییر پیدا کرده

لطفا برای اطلاع از قیمت ها و تخفیفات به

آدرس https://hampalastik.com/ مراجعه کنین.