0

تاریخ لاستیک ماشین و کاربرد آن

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | دوشنبه 7 تير 1400 در ساعت 16 : 3 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

لاستیک ها انواع مختلفی دارند که هر یک می تواند عملکرد متفاوتی را داشته باشد . برای خرید لاستی ک باید به موارد بسیاری دقت داشته باشید تا بتوانید تایر های با کیفیت را خریداری نمایید. لاستیک ها شامل انواع داخلی و خارحی بوده که کیفیت های مختلفی دارد و برای این که از لاستیک هی با کیفیت استفاده کنید باید در خریدتان بسیار دقت داشته باشید. تاریخ لاستیک ماشین یکی از موارد مهم در زمان خرید لاستیک ها می باشد. بری از فروشندگان سود جو انواع تایر های انباری را به فروش می رسانند و افراد نیز بدون داشتن آگاهی در این زمینه، به دام این کلاه برداران می افتند اما اگر اطلاعات کاملی در این زمینه داشته باشید می توانید خرید بهتری داشت باشید. فروشگاه هم پا از فروشندگان بزرگ تایر در کشورمان است.

لاستیک ها توسط تولید کنندگان با استفاده از مواد اولیه ی مختلف به تولید می رسد. کمپانی های مختلف برخی لاستیک ها را با استاندارد های لازم به تولید می رسانند که معتبر در میان مصرف کنندگان می باشد. اما برخی در تولید لاستیک ها از مواد نامرغوب استفاده می کنند بنابراین انتخاب لاستیک امر بسیار مهمی است که باید به آن توجه کنید. همچنین لاستیک ها با توجه به وجود اتومبیل های مختلف به تولید رسیده اند  مهم است که مناسب با خودروی شما خریداری شوند. به همین جهت باید لاستیک ها را در سایز های مناسبی تهیه نمایید تا کارایی مناسبی را داشته باشند و خودروی شا با مشکل روبرو نشود.

تشخیص تاریخ تولید خودرو

لاستیک ها مانند تمام محصولات تولید دیگر دارای تاریخ تولید و انقضا هستند که در زمان فراررسیدن تاریخ انقضا اگر چه لاستیک هنوز قابل استفاده باشد ، باید تعویض شود. تشخیص تاریخ تولید و انقضا از دغدغه های مصرف کنندگان است. اگر لاستیک ها پس از فرارسیدن تاریخ انقضا مورد استفاده قرار گیرند ممکن است دچار پوسیدگی و ترکیدگی و یا مشکلات دیگر شوند.

تاریخ لاستیک ماشین و کاربرد آن

برخی از لاستیک ها ممکن است به دلایلی همچون قاچاق و یا عدم رسیدن به موقع به کشور مورد  نظر ، چندین ساله باشند که در هنگام خرید به آن دقت نمایید. در کشور ما بسیاری از لاستیک های خارجی وجود دارد که برخی از آن ها چند ساله بوده و به بازار عرضه شده اند. اما باید بتوانید تاریخ تولید و انقضا را به دست آورید تا از خرید لاستیک های انباری خودداری نمایید.

برای خرید لاستیک ها باید جداره ی بیرونی لاستیک ها را مشاهده نمایید. با مشاهده ی آن خواهید دید که یه عدد 4رقمی بر روی جداره درج شده است. این عدد حاوی 4رقم است که نشان دهنده ی تاریخ تولید لاستیک می باشد. دو عدد اول هفته ی تولید را نشان می دهد و دو عدد دوم سال تولید را مثلا برای عدد 1604 ، این لاستیک در هفته ی شانزدهم از سال 2004به تولید رسیده است. اگر بر روی لاستیک 3رقم مشاهده کرید بیانگر این است که این لاستیک قبل از سال 2000تولید شده است.

خرید لاستیک های باکیفیت

همان طور که گفته شد لاستیک هایی که حتی چند سال از تولد آن ها گذشته است دار پوسیدگی هایی می باشند که خرید این لاستیک ها توصیه نمی شود. به همین جهت اگر می خواهید به دام کلاهبرداران نیفتید حتما از مراکز معتبر خرید خود را انجام دهید. فروشگاه هم پا یک فروشگاه مطمئن برای افرادی است که می خواهند بدون نگرانی خرید کنند، بوده و لاستیک ها را با تضمین کیفیت به شما ارائه می دهد.  

فروشگاه های معتبر و خوشنام فقط محصولات با کیفیت را به فروش می رسانند و به فکر مشتریانشان هستند . این مجموعه لاستیک ها را با قیمت های بسیار مناسبی به شما عرضه می کند.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()

با درود و احترام آدرس سایت تغییر پیدا کرده

لطفا برای اطلاع از قیمت ها و تخفیفات به

آدرس https://hampalastik.com/ مراجعه کنین.