0

قیمت لاستیک به چه عواملی بستگی دارد

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | دوشنبه 7 تير 1400 در ساعت 16 : 4 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

لاستیک ها قطعات مهمی در خودرو ها بوده و در انواع متنوعی به تولید رسیده اند. اگر سری به فروشگاه ها بزنید خواهید دید که تنوع تایر ها بسیار بالا بوده و انتخاب لاستیک خوب و با کیفیت گیج کننده خواهد بود. لاستیک ها با قیمت های مختلفی به فروش می رسند که با توجه به عوامل گوناگون این قیمت ها در نظر گرفته می شود و به طور کلی لاستیک های خیلی ارزان کارایی لازم را ندارند.

عوامل موثر در قیمت لاستیک خودرو

برند یکی از مهم ترین عامل ها در تعیین قیمت لاستیک ها بوده و برند های دارای نام و شناس برای افراد دارای محصولاتی با قیمت بالاتر می باشند. با توجه به این که هر شرکت برای تولید محصولاتش از مواد اولیه ی مختلف بهره می برد، بنابراین هر یک از لاستیک ها قیمت های مختلفی دارند و شما با توجه به بودجه ای که می خواهید برای خرید تایر اختصاص دهید می توانید خرید خود را انجام دهید. فروشگاه هم پا از فروشندگان انواع لاستیک های با کیفیت ایرانی و خارجی است که با قیمت بسیار مناسبی این لاستیک ها را به شما عرضه می دارد.

کیفیت لاستیک از دیگر موارد مهم در تعیین قیمت لاستیک ها است که باید در خرید به آن توجه داشته باشیم. در واقع شما باید برای خودروی خود از لاستیک های با کیفیت استفاده کنید ، انواع لاستیک های داخلی و خارجی با کیفیت زیادی وجود دارد که با خرید این لاستیک ها عملکرد مناسب تری از خودرو مشاهده خواهید کرد ، علاوه بر این سواری بهتری را داشته و مصرف سوخت نیز کاهش پیدا می کند ، نکته ی دیگری که در این زمینه وجود دارد ، امنیت خودرو است که بسیار مهم شمرده شده و اگر با استفاده از لاستیک های بی کیفیت امنیت خودرو را به خطر بیندازید ، صدمات جبران نا پذیر زیادی رخ خواهد داد.

از عوامل موثر دیگر در قیمت فرمان پذیری  کنترل بهتر آن است. لاستیک های با کیفیت بهتر کنترل می شوند و در زمان ترمزگیری، چرخش ها و به طور کلی هدایت آن ، عملکرد مناسب تری خواهند داشت اما لاستیک های بی کیفیت به این شکل نمی باشند و کارایی ضعیفی دارند پس فرمان پذیری و عملکرد تایرنیز از عوامل موثر در قیمت لاستیک خودرو می باشد.

قیمت لاستیک به چه عواملی بستگی دارد

سواری خوب و راحت نیز از ویژگی های دیگر تایر با کیفیت است که بسیار مهم است. ایجاد راحتی در خودرو و نیز حرکت نرم و خوب نیازمند داشتن تایر های با کیفیت است که با استفاده از لاستیک های بی کیفیت این شرایط فراهم نخواهد شد پس عامل دیگر در قیمت لاستیک خودرو ، راحتی و سواری است.

لاستیک ها همان طور که گفته بسیار مهم هستند و تا حد امکان باید از انواع با کیفی آن بهره ند شوید. لاستیک های خارجی را فروشندگان کمی به فروش می رسانند و به همین جهت فروشگاهی که انتخاب می کنید بصسیار مهم است. همچنین باید لاستیک ها قبل از فرارسیدن تاریخ انقضا تعویض گردند که بسیار مهم می باشد. حال اگر شما به دنبال خرید لاستیک های با کیفیت می باشید، می توانید از هم پا خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهید. خرید اینترنتی دارای مزیت های فراوانی است که واسطه ی آن در زمان کوتاهی خرید خود را از فروشگاه های سراسر کشور انجام می دهید. فروش اینترنتی لاستیک ها در مدل ها و انواع گوناگون توسط هم پا صورت می گیرد. این مرکز معتبر بهترین لاستیک ها را در برند های معتبر جهانی نیز عرضه می کند و تمامی محصولات اورجینال بوده و با تضمن کیفت به شما ارائه خواهد شد بنابراین بدون هیچ گونه نگرانی خرید خود را از طریق سای انجام دهید.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()

با درود و احترام آدرس سایت تغییر پیدا کرده

لطفا برای اطلاع از قیمت ها و تخفیفات به

آدرس https://hampalastik.com/ مراجعه کنین.