0

قیمت لاستیک خودرو و فاکتورهای موثر در آن

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | دوشنبه 7 تير 1400 در ساعت 15 : 56 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

تایر ها از نظر توقف، چرخش، شتاب و تحمل وزن باید عملکرد خوبی داشته باشد و سازگاری مناسبی را ایجاد کند. در واقع لاستیک باید حرکت مناسبی داشته باشد و نرم و روان باشد تا سواری خوبی را ایجاد کند. ترکیبات لاستیک ها از کائوچو، مفتول و نخ وسایر ترکیبات می باشد که از کربن سیاه نیز در آن استفاده شده است. به طور کلی لاستیک دارای دو بخش بدنه و آج است که بدنه ی تایر پر شده از هوا بوده و آج های سطح آن برای ایجاد چسبندگی و عملکرد بهتر لاستیک می باشد. فروشگاه بزرگ هم پا از مجموعه های فعال فروش لاستیک های باکیفیت و اصل می باشند و می تواند مشاوره های لازم را برای خرید لاستیک مناسب به شما بدهد.

عوامل موثر در قیمت لاستیک ها

عمر تایر: عمر تایر یکی از عوامل موثر در لاستیک ها می باشد. لاستیک های دارای تاریخ تولید و انقضا هستند و اگر بتوانید لاستیکی را تهیه کنید که طول عمر بالاتری داشته باشد می تواند مقرون به صرفه باشد. طول عمر لاستیک ها با توجه به مواد تشکیل دهنده ی تایر متفاوت بوده و موثر در طول عمر لاستیک ها است.

صدای لاستیک: لاستیک های با کیفیت پایین تر دارای کائوچوی کمتری هستند و آلودگی صوتی را ایجاد می کنند بنابراین برای این که تایر صدای اضافه تولید نکند ، باید کیفیت بالایی داشته باشد.

برند لاستیک: برند به نوعی تعیین کننده ی قیمت لاستیک می باشد و هر شرکتی قیمتی را برای محصولاتش تعیین می کند مثلا برند های معتبر معمولا قیمت های بالاتری برای محصولاتشان دارند گرچه این اختلاف قیمت معمولا به دلایل کیفیت بالا خواهد بود اما برند نیز ارزش خود را دارد. بنابراین حتم از شرکت های معتبر تولید کننده خرید خود را انجام دهید.

قیمت لاستیک خودرو و فاکتورهای موثر در آن

فرمان پذیری: برخی از لاستیک ها فرمان پذیری بهتری دارند و نرمی و انعطاف مورد نیاز را دارند. ترمز گیری و حرکت مناسب با استفاده از لاستیک بسیار مهم است که این عامل نیز در قیمت لاستیک خودرو موثر است.

آج لاستیک: آج لاستیک از دلایل تاثیر گذار در قیمت لاستیک می باشد. آج لاستیک از موارد مهم است که در عملکرد لاستیک تاثیر گذاشته و در انواع لاستیک های تابستانی یا زمستانی و.... مختلف بوده و در زمان خرید باید آن را در نظر داشته باشید. آج خودرو و نوع آن در قیمت خودرو نیز موثر است. فروشگاه هم پا از فروشگاه های بزرگ لاستیک در کشورمان است که قیمت های بسیار مناسبی را برای فروش در نظر گرفته است.

راحتی و امنیت لاستیک: با توجه به موارد ذکر شده باید تایری مناسب انتخاب شود و اگر تایر کیفیت بالایی داشته باشد ، راحتی و لذت را در مسیر به وجود خواهد آورد بنابراین با خرید لاستیک های با کیفیت از مراکز معتبری همچون هم پا می توانید از خرید خود رضیت داشته باشید. سواری با استفاده از لاستیک های با کیفیت بسیار لذت بخش  بوده و سرنشینان در آسایش کامل خواهند بود.

فروش لاستیک های داخلی و خارجی

لاستیک ها در انواع مختلف به تولید می رسند که در انواع داخلی و خارجی هستند. لاستیک های خارجی در مقایسه با لاستیک های داخلی قیمت بالاتری دارند. برای خرید لاستیک باید با توجه به بودجه ی مورد نظر بهترین انتخاب را داشته باشید. در زمان خرید باید نوع خودرو را مورد توجه قرار دهید و با توجه به آن خرید لاستیک را انجام دهید. فروشگاه هم پا از مراکز معتبری است که لاستیک ها را در انواع داخلی و خارجی ارائه می کند. برای خرید از سایت سفارش خود را ثبت نمایید و خرید خود را با قیمت مناسب انجام دهید. فروشگاه هم پا با فروش اینترنتی توانسته محصولات را به سراسر کشور ارسال کند.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()

با درود و احترام آدرس سایت تغییر پیدا کرده

لطفا برای اطلاع از قیمت ها و تخفیفات به

آدرس https://hampalastik.com/ مراجعه کنین.